تولدت میارک!!!

 

دیروز تولد 2 سالگی وبلاگم بود

2 سال گذشت!!!

دوستان واس افطار بیاید طرف ما



نظرات شما عزیزان:

MeHrSa
ساعت16:23---8 مرداد 1393
Bah Bah
movafaq bashi jo0jo0


sajjad
ساعت20:17---6 مرداد 1393
یعنی یه دفعه ای زدم زیر خنده هااااااا .. مادرم بنده خدا فک کرد باید منو ببره تیمارستان !!!!! .. این آخرش که نوشتی روح منم میاد لایک میکنه خیییییییلی باحال بود
پاسخ:برادر خو بلند بلند میخوندی خانواده همه شاد شن!


ريحانه
ساعت13:59---6 مرداد 1393
ميدونم تولد وبلاگه واينو هم ميدونم تولدتون پايزه.منتها تولد وبلاگ به نوعي تولد خودته.افتاد؟
پاسخ:!!!عجب!!!


☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت18:40---4 مرداد 1393

ای زهــــر مووورچــه
یه صفحه برات کامنت گذاشتم اونوخ میگی ممنون ؟؟؟؟
استعداد بچه کور شد آخه !!

پاسخ:!!! تولد من که نبود تولد هرکی هست شوما بیا یقه همونو بگیر!!!


sajjad
ساعت4:45---4 مرداد 1393
به به مبارکه .. ایشالا صد سالگیش
پاسخ:ممنون اوف وبلاگ بخواد 100 ساله بشه یعنی 98 سال دیگه من 98 سال دیگه میشم 98+21 =119 ساله!!! اونوقت نوه نتیجه که هیچ ندیدم میاد پست میذاره روح منم میاد لایک میکنه!!!!


marry
ساعت0:48---4 مرداد 1393
مبارکه
پاسخ:ممنون


☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت13:10---3 مرداد 1393

آخــه بــی انصـــاف من روزم آخــه
اینــا چیـــه گذاشتــی‌؟؟؟؟
خـــدااااا روزه امروزم گردن داداش سپنتـــا افتــــاد
مبــارکــه داداش ایشــالله به پای هم پیــر ... نه نه ینـــی چیزه ایشالله مبــارکه .. هــاا؟؟ چیـــــز ایشالله تولد بچتون . . . اینم نیس ؟؟؟
ایشـــالله بازم برامون پستای خوشگل بذاری

آپـــم دادا
پاسخ:ممنون


ziziemdad
ساعت23:02---2 مرداد 1393
تولدش مبارک من الان افطار کردم خب زودتر میگفتید
پاسخ:انشاالله سا بعد 1 هفته قبلش خبر میدم چیزی نخورید!


ريحانه
ساعت10:15---2 مرداد 1393
سلام.واي مباركه تولد تولد تولد تولدتون مبارك.اينا قبول نيست من افطاري واقعي موخوام.انشالله هميشه موفق وپيروز باشي
پاسخ:mamnun
پاسخ:تولد وبلاگم بود نه تولد خودم من پاییزیم


شهرزاد
ساعت15:23---1 مرداد 1393
مبارک باشه!!!

مریم
ساعت14:46---1 مرداد 1393
سلام تولد دوسالگی وبلاگتون مبارک امیدوارم این وبلاگ همیشه پابرجا باشه ما بتونیم از مطالبش استفاده کنیم.
پاسخ:لطف داری خواهرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, | 11:56 | نويسنده : آتریسا |